28. Oktober 2018 · Kommentare deaktiviert für Voll war`s beim Gauvolkstanz in Zuchering! · Kategorien: Donaugau, Volkstanz

Gauvolkstanzpflegerin Susi Veith hod si gfreit. Über 150 Leit san zum Tanzen kemma und der Saal war rappelvoll.

De Dellnhauser Musikanten hom wida aufgschpuid und in da Pause hom de Schuhplattler aus`m Gau unterhalten.

De Gaugruppen hod wos bsonders zoagt: den Achtertanz.
Der Tanz is zum ersten Mal 1924 von Sepp Pfleger veröffentlicht worden
und hod wui ursprünglich „Isartaler Flößertanz“ ghoassn. Um 1900 war er wohl einer der am häufigsten getanzten Tänze.
Im Lauf der Zeit is er allerdings in Vergessenheit geraten. Mit seiner Zweiteilung in Landler- und Marschmusik gilt er als eine Mischung aus Schwert- und Kontratanz.
A uralter Tanz oiso, den d`Susi mit ihrer Gaugruppen do hod wida aufleben lassn.

Und für`n Kalender 2019 hods glei no an Termin mitgem:

11.Mai 2019 50 Jahre Gauvolkstanz!!!!

Horst Brandner

 

Kommentare geschlossen.